Opbevaring og vinterservice af robotplæneklippere fra Robomow – vi afhenter i hele Danmark

Hos Grøn Service er vi certificeret til salg, servicering, opsætning og reparation af Robomow robotplæneklippere.

Vi kan se en stigende tendens til, at mange danskere vil have fri når de har fri. Mange ser græsslåning som et nødvendigt onde som bare skal overstås, så græsplænen kan stå knivskarpt. Derfor vælger et stigende antal danskere også at investere i en robotplæneklipper.

Vi har lavet en specialpakke til disse robotejere, og den skal du helt sikkert investere i, hvis du også vil være fri for at skulle gennemgå din Robomow plæneklipper henover vinteren.

Vi står for ALT – så din Robomow er klar til en ny sæson

Hos Grøn Service afhenter vi Robomow robotplæneklippere overalt på Fyn, Sjælland og Jylland.

Nedenfor kan du læse se, hvad vores vinterservice og opbevaring indeholder:

  • Plæneklipperen afhentes.
  • Den renses både udvendigt og indvendigt.
  • Plæneklipperen testes på en indendørs testbane. Her kan vi teste, om den reagerer og klipper som den skal.
  • Maskinens software opdateres.
  • Vi oplader løbende din maskine flere gange i løbet af vinterserviceringen.
  • Alle maskiner afleveres retur fra slutningen af februar til slutningen af marts.
  • Vi sætter maskinerne i gang på ny og sikrer, at de er klar og fungerer som de skal.
  • Pris for alt dette = 1.600 kr. inkl. moms (eksklusiv udskiftning af knive).

Vinterservice uden uforudsete udgifter

Hvis vi konstaterer fejl på din maskine under serviceringen, kontakter vi dig naturligvis altid, før vi påbegynder en reparation. Dette sikrer, at du altid ved hvad en reparation vil koste (hvis reparationen ikke er omfattet af garanti eller de 2 års reklamationsret).

Såfremt din maskine stadig er omfattet af reklamationsretten, kan vi også udføre reparationen. I disse tilfælde afregner vi blot direkte med producenten.

Hvis der ved vinterserviceringen skal udskiftes reservedele, som ikke er omfattet af garantien/reklamationsretten, bliver dette faktureret særskilt. Disse dele kan f.eks. være: nye knive, klippemotorer, etc.).

Ved udskiftning af knive, kontakter vi ikke kunden først, da dette er ofte vil være nødvendigt.

 

Deadline for køb af vinterservice = 1. november

For at vi kan nå at afhente maskiner på alle de brofaste øer på den mest effektive måde, skal du have bestilt vinterservice og opbevaring senest d. 1. november.

Vi tilbyder dette produkt for private, erhvervsdrivende samt for offentlige institutioner og kommuner.

Vi vil bestræbe os på, at alle maskiner bliver afleveret retur senest medio april. Dette sikrer, at du kan holde din plæne flot og veltrimmet allerede fra starten af foråret.

Kontakt os om vinterservice af Robomow robotplæneklippere

Hvis du har spørgsmål til ovenstående, så kontakt os på tlf. 21 43 51 20. Hvis du ønsker at reservere en tid, så kontakt os på vores mail her. Vi står klar til at besvare dine spørgsmål, og hjælpe dig godt videre.

Vi afhenter overalt på Fyn, Sjælland og Jylland, og begynder typisk afhentningen i de største byer: København, Århus, Odense og Aalborg

Robomow vinterservice og opbevaring